СРС

1. Друзі, завантажте, будь ласка, і роздрукуйте програму курсу. Нехай завжди буде з вами на занятті.

2. Зверніть, будь ласка, увагу, що кожному треба вивчати всі питання. Не ділитися: комусь - перше, комусь - друге і т. д. Це важливо, щоб добре написати тест у кінці модуля.

3. Також вам необхідно мати на кожному занятті роздруковані тексти, які задавалися на це заняття для читання, та конспекти цих текстів.


На практику 1

1. Теорія срібної кулі (підшкірної голки).
2. Дослідження Пола Лазарсфельда і Еліху Каца:
- передвиборча кампанія Вілсона та Ейзенхауера;
- проект «Декатур».
- теорія двоступеневого потоку. Лідери думок.
3. Експерименти Карла Ховленда (праця «Комунікація і зміна ставлення»).
4. Фактори селекції (Хайман, Шитслі)

Обов'язкове читання:
  1. HYMAN, H. H., & SHEATSLEY, P. B. (1947). Some Reasons Why Information Camnpaigns Fail. The Public Opinion Quarterly, 11(3), 412-423.
  2. Mendelson, H. Some Reasons Why Information Campaigns Can Succeed
  3. Haas, J. Persuasion: an Overview based on the work of Carl Hovland

Доступ до роботи Мендельсона мені мають надати до вечора. Щойно отримаю - додам посилання.
Для доступу до роботи Хааса потрібно натиснути "Download", а в наступних вікнах відмовлятися від платних пропозицій і натискати на сірий текст унизу вікна.
Усі роботи, які маю зараз, покладу роздруковані в методкабінеті (Папка "Комунікаційна кампанія в інтернет-середовищі").


На практику 2

Для вибору актуальної теми проекту в третьому модулі проаналізуйте дописи 30 своїх друзів у соціальних мережах за останні чотири тижні (з 15 серпня):
Які проблеми їх хвилюють?
Чим вони цікавляться?
Які їхні цінності з огляду на поширюваний контент?

Представте результати дослідження у вигляді презентації. Візуалізуйте результати за допомогою діаграм, додайте скріншоти, які ілюструють ваші спостереження.


На практику 3

Підготуйте доповідь про одну з PR-кампаній, які проводилися останнім часом або проводяться зараз в Україні з акцентом на ролі журналістів у її процесі.
Готової інформації обмаль, тому це має бути ваше дослідження.

Що має бути в доповіді?
- назва організації (комерційної, громадської, державної), для якої розроблялася PR-кампанія (+ 1-3 речення про неї);
- мета кампанії;
- цільова група громадськості;
- час проведеняя, тривалість;
- які мас-медіа надавали інформаційну підтримку (приклади матеріалів);
- наскільки дотримані в цих матеріалах журналістські стандарти;
- чи свідомо, на вашу думку, журналісти брали участь у поширенні повідомлень, вигідних для організації? Аргументуйте.


На практику 4

1. Прочитайте наукову статтю Джен Біркс "Демократична роль стратегічної журналістики: репрезентація сторін і участь громадськості".
2. Підготуйте доповідь про одну з журналістських кампаній (в Україні чи за кордоном) з демонстрацією й коротким розбором журналістських публікацій в її межах.


На практику 6

Прочитайте книгу Волтера Ліпмана "Громадська думка".
Законспектуйте:
І частина книги - концепцію громадської думки, викладену Ліпманом
ІІ частина книги - способи впливу на громадську думку


На практику 7

Прочитайте статтю Дж. Бішопа "Ілюзія громадської думки: факт і артефакт в американських опитуваннях".
Законспектуйте основні тези.


На практику 8

Підготуйтеся до тесту за І модуль.


Практичний блок

На практику 9

Підготувати пропозицію теми проекту журналістської кампанії. Представити її на занятті з обґрунтуванням.
Обґрунтування полягає в посиланні на:
  • офіційну інформацію; 
  • дані наукових досліджень;
  • результати соціологічних опитувань (з обережністю з огляду на інформацію з практичної роботи №7 - Див. вище); 
  • матеріали мас-медіа (з обережністю); 
  • ваше власне дослідження громадської думки в соціальних мережах (практична робота №2) чи в особистому спілкуванні (з обережністю).

На практику 10

(див. вище)


На практику 11
  1. Дослідити обрану редакцією проблему, представити на занятті результати дослідження (кожен свої дані).
  2. Запропонувати тему власної публікації (або кілька на вибір), що могла б стати змістовним внеском у кампанію, яку розробляє ваша редакція.
На занятті 11

У Google Slides підготувати спільну презентацію з ключовими результатами дослідження ситуації (ФАКТИ). Після сформулювати позицію редакції у відповідях на запитання (теж розмістити на слайдах):
  1. У чому полягає проблема?
  2. Для кого це проблема?
  3. Наскільки масштабна ця проблема?
  4. Які можливі шляхи вирішення проблеми?
  5. Яким чином редакція може сприяти її вирішенню?
На практику 12
1. Дооформити презентацію (мета, цільова аудиторія, меседж, хештег, медіаплан, заходи із залучення аудиторії), зробити її доступною для всіх членів редакції.
2. Створити першу партію матеріалів для перевірки на занятті редакційними групами (усього плануйте чотири партії на чотири наступні заняття).

Немає коментарів:

Дописати коментар